GwiazdyDzień Dobry TVN. Zaskakujący wynik oglądalności debiutu Rozenek-Majdan

Dzień Dobry TVN. Zaskakujący wynik oglądalności debiutu Rozenek-Majdan

Debiut Małgorzaty Rozenek-Majdan w roli współprowadzącej Dzień Dobry TVN miał być wielkim wydarzeniem medialnym. Czy tak było w rzeczywistości? Poznaliśmy wyniki oglądalności śniadaniowego programu telewizji TVN.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński w poniedziałek po raz pierwszy poprowadzili „Dzień dobry TVN”. Jak podają Wirtualne Media, opierając się na danych agencji Nielsen Audience Measurement, poniedziałkowe wydanie śniadaniówkę z celebrytką i dziennikarzem oglądało 313 tys. widzów, co dało stacji 6,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+.

Wynik można uznać za zaskakujący i rozczarowujący. Zwłaszcza bowiem dlatego, że śniadaniówkowy debiut Rzoenek-Majdan i Skórzyńskiego szumnie zapowiadano kilka tygodni przed ich faktycznym debiutem na antenie. Wszystko z myślą o tym, by przyciągnąć dużą widownię.

Tymczasem choć debiut był udany, z wyników oglądalności wynika, że nie była na tyle wysoka, by pokonać konkurencję. Portal wirtualnemedia.pl podaje, że wyniosła 313 tys. osób.

W tym samym czasie swoją śniadaniówkę nadawała TVP. „Pytanie na śniadanie” w poniedziałkowy poranek oglądało średnio 335 tys. widzów.